Glsmozkn Hanımlar ben 33 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ,2 arkadaşın doğum yaptı ikisinin de bebeği sarılık oldu biri bebeğini hocaya götürüp hergün okuttu digeri hastaneye götürdü. Bu sarılık olayı beni çok korkutuyor , sarılık sakıncalı bir hastalık mı
yumukeller Glsmozkn ben 1.5 ay önce doğum yaptım kızım emiyordu bende o yüzden mama vermedim ama malesef yeterli gelmemiş ve 5. Günü kontrole gittiğimizde sarilik değeri 18 olmustu 1gun ışın tedavisi gördü çıktı. Öyle kalıcı bi hasar bırakmıyor çok şükür ki. o an çok üzülmüstum ama sonra şükrettim en azından farkedildi daha kötü bişey olmadı diye.
Naimeismail001 Glsmozkn hiç canını sıkma canım her bebekte olan bişi dogdukten sonra bol bol emzirin ve beyaz ışıkta uyutun biz öle yapmıştı çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık sağ salim kavuşursunuz inş 🙏
turansmom1 Glsmozkn bende 25 gün önce dogum yaptim benimkindede oldu korkacağın birsey değil yeni doğan genelde benimki gibi erken dogan bebişlerde oluyor bu durum cene kası gelişmedigi için güçlü ememiyor. Sürekli emzir sütünün alamadıği yerde cay kaşıgına elinle sağ kendini ver yada pompala biberonla ver kısa bir sürede geçiyor zaten beslenince en olmadı mama takviyesi yap zaten toparlanip güçlenince geçiyor. Biz bir gün fototerapide kaldık ama şuan cok şükür çok iyi☺
Ipek0z Glsmozkn sık sık emzirir, ağır kokulardan uzak tutarsan çabucak geçer 💙 kokular çok etkiliyormuş. İnşallah olmazlar ya
GAda Yeni doğanda mutlaka sarılık oluyor ama derecesi önemli tek çare bebeği aç bırakmamak sütün gelene kadar emzir gelmiyorsa mama aç kalmasın birde beyaz ışıkta yatsın
bburcu Glsmozkn benim bebeğim planlanandan erken doğdu kilosu da düşüktü. 2 saatte bir besledim emzirdim sarılık olmadan atlattık 👍🏻 Duasını sen okursun hacı hocayla çözülecek bir şey değil :)
Derinsema Glsmozkn benimde bebgimde vardi hatta yuksek cikti annem bana surekli emzir dedi ve dedigini yaptim surekli emzirdim tekrar doktora gittim test yaptirdim sariligi kalmamis bide 3 gun oynuyir arasinda size tavsiye bol bol.emzirin uyuyorsa bile uyandirin