Merhaba hanımlar benim oğlum 2 yaşında 1 yaşından bu yana çok kaka yapıyor bu sümüksü bazen simsiyah yatağa taşırıyor günde 5 6 bulduğu oluyordu artık daha fazla dayanmadım gastreolojiye götürdum defalarca kaka testi alındı özel. Labavatura dahi gönderdik ve bütün alerji testleri yapıldı ağustos ayından beridir gidiyoruz bütün sonuçlar temiz çıkıyor kafayı yicem çocuğum mahvoldu gerçekten artık pişik ola ola çocuk feryat figan ağlıyor ne yapacagimi bilmiyorum temiz çıkıyor evet ama problem var bunu doktor da söylüyor birşey var diyor ama gidip gelmelerin hep boş cıktı bir sonuç almıyoruz hala da dewam ediyor aranızda bu durumu yaşayan var mı lütfen yazarmisinuz