Merhaba kızlar daha önce de 1 kere sormuştum. Bu sebepten ötürü doktor bana neo penotran diye bir fitil verdi ve düzenli olarakta kullandım biteli 3 gün oldu. Bugün yine yumurtlama sancısı gini bir sancıyla kokusuz kaşıntı yapmayan net bir sarı akıntım geldi. 9+5 haftalık hamileyim. Tüm testlerim yapıldı enfeksiyon da yok. Çıldırıcam artık enfeksiyon olsa diyorum fitil de kullandım. Neden bitmiyor. O kadar korkuyorum ki zaten 1 bebeğimi kaybettim. Doktor yapısal normal diyor ama yok bunun normal olmadığını hissediyorum ben artık 😪 başına gelen veya çare bulan, bulamayan akışına bırakan var mı aramızda kızlar.? Sancılı şekilde gelmesi ayrıca bir korkutuyor. Resmen yumurtlama sancısı çekiyorum hala.