Esmaq38y Arkadaşlar yaklaşık 8 ay önce kürtaj olmuştum sonra göğsümden dokununca bile sıvı geliyordu sonra kesildi ama şuan göğsümü sıkınca çok çok az denecek kadar sıvı geliyor bebek denediğimiz için olabilir mi böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
Busekrkmz Esmaq38y belki birikmiş süt olabilir gebelik sonlansa bile bir süre süt gelmeye devam eder ve sonra geri gider.
afrasil Esmaq38y bendede geliyor prolaktin 23 çıktı doktor birsey demedi yuksek falan qma burda 2 3 kisi yuksek demisti özele gideceğim bide orda göstereyim kafama takıldı sen hiç prolaktin testi vermişmiydin
Ysmn_11 Esmaq38y göğsünüzle oynamamaya çalışın sıvı gelmesi için skmayn eğer hormonsal bı sorun varsa dahada yükseltmiş olursunz reglinin 3.gunu hormon testi yapılıyor
Esmaq38y afrasil yok hayır ben vermedim belirli bi günü var mı acaba herhangi bi hastanede verebiliyor muyuz
Esmaq38y afrasil normalde değerin kaç olması gerekiyormuş belirli bir zamanı var mı kadın doğumda mı ölçtürüyoruz
Kbrayldrm Esmaq38y endokrin bakar prolaktin hormonuna ama ben sağlık ocağımda doktor rica etmiştim baktırmıştım
afrasil Esmaq38y adetin 2. Yada 3. Günü kan veriyorsun . Üst sınır 29 benimki 23 çıktı ama doktor birsey demedi
Gul2808 Esmaq38y prolaktın yüksekliğinden geliyor sıvı ya fazla stres yapıyorsunuz ya da tiroit sorunu var bide ğögüsü sıkınca bile artıyor sıvı üretimi o yüzden sürekli geliyor mu diye kontrol etme hormon testlerini yaptır 🤗başıma geldiği için biliyorum bnm tiroit sorunum yüzden öyle oluyormuş ilaç kullanmya başlayınca geçti şükür