nur94_ Hanımlar bugün 27.haftama girdim . Hangi haftalarda belli oluyor normal mi yoksa sezaryan mı olacağı ?
momcemre1 Herhangi bir sağlık sorunu yoksa ve bebek dönmüşse 37. haftaya kadar belli olmuyor diye biliyorum yani normal doğum olasılığıyla bakıyorlar. 37de çatı muayenesi ile belirleniyor sanırım. Tabi planlı bir sezaryen değilse