Gd1992 canım ben ilk Doğum du yalvardım doktoruma sezeryan alması için o an ki ağrıyla ki doğumum kolaydı çok şükür 2 saatte doğumum oldu sonra iyi ki normal yapmışım dedim hem çocuğun her şeyini görüyorsun hem de sonrası acısız o an ki ağrı bitiyor ama sezeryan da o an rahat olabilirsin ama sonra çok kötü yanımda ki hasta sezeryan dı ağrıdan inliyordu uykuda Çok kötü çocuğunu Doğum sonrası tek başına kucağına bile alamadı ben ağladığında kalktım ilgilendim sütüm geldi seseryan da sütte geç geliyor falan filan Allah en hayırlısını etsin hakkında ama imkan varsa düşün dediklerimi canım