Esrasss İyi akşamlar arkadaşlar doğum iznim bittikten sonra iki yıl ücretsiz izne ayrılmak istiyorum. Bu konu hakkında bilginiz var mı direkt iki yıl alınabiliyor mu yoksa kısım kısım mı almak gerekiyor? Yardımcı olursanız mutlu olurum 😊