Myssr Gnl11 icme sende. Peynir yogurt kefir bunlar varken sut yaninda pek saglikli kalmiyo ztn. Oyle nesquike fln hicc karstrma hazir paketli urun nesquik fayda beklerken zarar olcak
Benimo Gnl11 ben de hiç içemedim hala içemiyorum. Ne normal süt ne de laktozsuz. Yoğurt yemeye başladım doktor o da karşılar önemli değil demişti
aysegull23 Gnl11 Muzlu süt yapabilirsiniz güzel olur tadı şekeri de isteğe bağlı atabilirsiniz çok az..Ben süt içmeye bayıldığım için bana her türlüsü güzel geliyor allahtan ☺️