Mat42 Herkese merhabalar, 28haftalik hamileyim. Ayak bas parmağımda tırnak batması oldu, canım çok yanıyor, önerileriniz var mı?
Aynurr16 Mat42 iltihap kapmasın sabunla temizle sürekli kuru tut biraz uzamasını bekle eğer ciddi değilse uzayınca kesersin ama ciddiyse doktora görün canım
Haticeyuce31 Mat42 Canım ben onu çok iyi bilirim birinde oğluma hamileyken 3 aylık hamileyken küçük bir operasyonla sağ ayak baş parmağından ameliyat geçirdim o geçti kurtuldum derken sol ayak parmağımı oldu ona da geçtiğimiz yaz ameliyat olup küçük bir operasyon geçirdim ilerlerse Eğer daha kötü oluyor Daha yeni başlayan bir şeyse Ortopediye git onun bazı kremleri var şimdi isimlerini unuttum Öneremiyorum O yüzden o kremleri kullan onlar çok iyi geliyor ben ilk olduğunda onun da atlattım ama sonrasında dikkat etmedim gitgide çoğaldı Ve 2 parmağımdan da ameliyat olmak zorunda kaldım
esrAlp Mat42 benimde şu an var ilk oğlumda da gebeliğin son dönemleri olmuştu bunda da aynı şekil kilo ve ödem arttıkça oluyor asla dar çorap ayakkabı giymeyin tuzlu karbonatlı ılık suda ayağınızı bekletin sonra travazol krem sürün dr um bana bunj tavsiye etti biraz fayda ediyor
Oykuaygun Mat42 ben zar zor yapıyordum başlarda benim 3-4 senedir var. Tek Bi tarafta ise baştan kesmeye başka sonra elinle aldır ama o kökü çıkar iltihap kapmıştır o
isilayaslan32 Canım benim görümcemdede aynı durum varmış hamileyken amaliyat olmuş doktorun yaptığı yanlış iğneden dolayı çocuğunun gözlerinde problem var kuzum daha 4 yaşında ama sürekli amaliyat oluyor o yüzden amaliyat olma düşüncen varsa doktorunu iyi seç derim