Epifenomen Ftmgl12 Gözde Akademi Denizhan Deniz dw doğum yaptım ama sadece sezaryenle yaptırıyor. Benim zorunlu sezaryen olduğu ve riskli bir gebeliğm olduğu için hiç değiştirmedim gayet memnundum.
Meri44 Ftmgl12 gözde hastahanesi sıtmapınarındakine gidiyorum Ali pekince ye ultrasonda uzunca bakıyor açıklamaları, insanı rahatlatması ben memnunum açıkcası.
MuratveKubra Ftmgl12 ben ilk gebeliğimde Nuriye Duras ile başladım o zaman gözde akademideydi. Kendisinden çok memnun kaldım istediğim zaman ulaşabiliyorum gece-gündüz/ mesaj-arayarak vs. Şu an Divan Hastanesinde. Mecbur bende divan hastanesine gidiyorum
Berilnisa44 malatya4444 Ben once Gözde Akademiye Ismail evrene gidiyordum ama hemen hemen tum takiplerim ordaydi. Kordon bağlamayı düşündüğümu ve sezeryan istedigimi bastan soyledim son ayda normal olsun dogumdan sonra sezeryan yapalim dedi ve kendi numarasini hastalarina vermiyor düşük tehlikem oldu sekreterin kapali cikti zor ulastik.. Ama Serdar Nemli harika bi doktor
Ftmgl12 Berilnisa44 ben zercan hanıma gidiyordum oda oğlu kaza geçirdi 1-2 gelmedi hastaneye İsmail evrene geçtim ondanda pek memnun sayılmam asık suratlı ama gebelik için tedavisi iyi gibi şimdilik
malatya4444 Berilnisa44 ismail evren hakkinda hep ayni seyi soylemeye basladilar ama anladigm su varki cok cok ii doktor olmakta ii bise deilmis kafalarimi karisiyo noluyosa bi zaman snra ilgiyi birakiyolar devlette murat altindag var mesela devletn 1 numarali doktorudur ama son zamanlar onun icjnde ayni seyi soyluyolar ona gitmeyi istedm ama ilgisizligini falan duyunca vazgectim
Bebegm_ve_ben44 Devlet hastahanesi dersen malatya eğitim ve araştırma hastanesi (Mehmet Murat Altındağ) , yada (Serdar Büğrü) yok özel dersen Gözde akademi (Tarık göksel Gül) 3 doktoru da tecrübe ettim 3ü de çok iyiler ve çok ilgililer
Berilnisa44 Ftmgl12.. Umursamiyor hastasini ben en bastan 34 haftaya kadar gittim ama acil birsey olduğunda kime nasil ulaşacağım pişman oldum gittigime. Serdar Nemli konusuyor ilgileniyor dinliyor insani Ismail Evren bilmiyorum pisman oldum o kadar zaman gittigime
Ftmgl12 Berilnisa44 inşallah ben pişman olmam gebelik olana kadar devam ederim sonra değiştirebilirim serdar nemlinim muayene ücreti ne kadar
Berilnisa44 Ftmgl12. Hepsi 100 tl ama dogum ucreti Ismail evrenden uygun erken gitmedim ben muayeneyi orda yaparsan indirim yapiyor. Ismail evrene sordum disardaki sekretere sorun dedi 3300 dedi oda indirim yok yani. Niyetin özelde dogumsa erkenken değiş bence inan cok pişman oldum
Cnbyyyyyyyy Ftmgl12 bende İsmail evrendeydim değiştirdim . Hamileliğimin basında sıkıntı yaşadım ve asla ulaşamıyorsun sekreter tel kapatıyor ve kafasına göre yönlendirme yapıyor
Akin_Ceren Merhaba kızlar ben manisalıyım fakat eşimin iş nedeninden dolayı Malatya da yaşıyoruz 5 haftalık hamileyim geçen hafta gözde akademi hastanesine zercan hanıma gittik benden tahlil istedi tahlillerim 725 TL tuttu sizinse aranızda böyle tahlil yaptıran oldu mu ? Ve bende doktor değiştirmek istiyorum ama burda kimseyi bilmiyorum tanımıyorum bana önerebilceğiniz doktor var mı ve sizce özelde mi devlette mi doğum yapmalıyım
Berilnisa44 Akin_Ceren. Gozde sitma pinarina git derim Serdar Nemliye. Gözde akademi para tuzagi gibi. Serdar hocaya bi ara gittim tahlil istedi uzerimde az vardi yapmak istemedim hoca sekreteri arayip tahlili yapin dedi 50 tl falan gitti o konularda cok anlayisli bi doktor keske erken gitseydim dedim. 34 haftaliktan sonra gittim cok anlayisli
Cnbyyyyyyyy Akin_Ceren tahlilleri sağlık ocağından yaptırıp götürebilirsiniz özelde yapma şartı yok yada devlet hastanesinde yaptırın
Epifenomen Akin_Ceren ne tahlili yaptırdınız? Çok tutmış tahlil ücretleriniz. Ben hamileyken sağlık ocağında yaptırıyordum tahlilleri doktorum bakıyordu. Covid nedeniylw idrar tahlili almayınca sağlık ocağı onu gözdede yaptırıyordum sadece o da 35 40 tl arası tutuyordu
Aysss4 Ben Temmuz da geldim Malatya’ya Sağlık çalışanı olarak arastırdım devlete de gittim özele de gözde akademi de Tarık beye gıdıyorum 39+3 üm son günlerim benım de cok memnunum 3500 TL doğum cok kibar aklımdaki herseyi soruyorum panıkletmıyor seni sakin uygun dille anlatıyor kan tahlıllerimide Sağlık ocağımda yapıp gıdıyorum istedıkleri zman o yuzden tahlıl için para falan vermiyorum sadece gırıs ücreti var 10 gün geçerli oda her yerde standart bence 100 TL verıyorum