Eebbrruu bendede idrar yolu enfeksiyonu var ve böbrek ağrımdan duramıyorum kaç kere acile gittim bir şey yapmıyorlar ilaçda vermediler hamile olduğumuz için en iyi yolu bol su ve kendini sıcak tutmak bu sıcakta 2 yün çorap giyiyorum terliksiz gezmiyorum günde 2 Lt yakın su içiyorum(en az 3 Lt iç diyorlar) biraz rahatım bu aralar..