6+4 günlük gebeyim 6+1 de doktora gittiğimde karından görüntüleme ile kesem oluşmuş ama bebek görünmedi.haftaya tekrar çağırdı doktor.çok fazla sarı akıntım oluyor kokulu değil ama. Hiç mide bulantısı uyku durumu yok. Sadece göğüslerim çok büyüdü ve ağrıyor. Sizde durumlar nedir?