32 haftalikken benimde olmustu canim bende sol bobrekte buyume olmustu ve inanilmaz agrim vardi ve erken dogum riskiyle 3 gun hastanede yattim o 3 gun nasil gecti anlatamam😔neyseki erken dogum riskini ilaclarla gozetim altinda engellediler 37+4 te kizimi dunyaya getirdim saglıkli bir sekilde cok sukur🙏🏻umarim sende saglikla zamaninda dunyaya getirirsin bebegini🙏🏻