merisenel-2016 Ayferavci hiç belli olmaz canım benim ilk gebeliğimde 35. Hafta da başlamıştı bu sefer 38. Haftadayız sadece bi kere çok az derece nst de çıktı bir hafta önce sadece 😊
Bircan68 Ayferavci benimki 36 haftadan sonra çok hafif hafif başladı 3 5 gün arayla 38+5 de doğum yaptım
yumukeller Ayferavci 38+2 de doğum yaptım hiç sancı çekmedim çok nadir adet sancısı dan daha az bı ağrı giriyordu o kadar. O da sancimiydi ağırlaştıgi icinmiydi Allah bilir😊
Ayferavci merisenel-2016 bende 34 hafta +5 günlük bazen hafif tatlı bir sızı hissediyorum bazen sancımı oluyor o karınımın alt kısmında hissediyorum ben
Ayferavci Bircan68 nasıl hissettiniz peki sancıları bende 34 hafta 5 gönül oldum ilk gebeliğim bazen böyle hafif tatlı bir sızı alt karın kısımımda hissediyor gibiyim
Bircan68 Ayferavci o bebeğin yaptığı baskı olabilir belime böyle bıçak saplanır gibi olurdu bı saniye ama sadece
merisenel-2016 Ayferavci o bebeğin yaptığı baskı canım sancı özellikle kasığa sonra bele sırta ya da bacağa vurur
Bircan68 Ayferavci rahim iyice genişlediği içindir o yani zaten o sancı farkli bişey yani tanimlayanam sende anlarsın illaki