Merhaba,
13.11.2020 gece saat 04.00 De küçük bir karın ağrısıyla uyandım ve uyandığımda tuvaletim var gibiydi ayağa kalktım ve bir anda suyum gelmeye başladı, tabi o sırada biraz telaşlandım ve eşimi uyandırdım doktorumu aradım hastaneye geçmem gerektiğini söyledi geldim yatışım yapıldı, ebe çatı muanesi yaptı hiç açıklık yoktu hatta biraz basık bile dendi bu arada düzensiz sancılarımda vardı tabi sancılar arttıkça su ve kan geliyordu buda açılmanın başladığını gösteriyormuş saat 8.30 da doktorum geldi açıklık 4 cm ulaşmış yolu yarılamışsın kendi sancınla bunu yaparsın dedi ben cesaretlendim sancılar arttı arttıkça sıcak suyla duş alıp pilates topunda zıpladım eğildim kalktım ve bu sırada sürekli dua okudum ama 7 cm geldiğinde artık dayanamıyordum ve nts ya bağlıyken ağrı çekmek inanılmaz zordu ebelere söyledim epidural takalım dediler taktırdım sonrasında pamuk gibi olmuştum ağrı yoktu sadece baskı hissediyordum tabi ve bir saatte açıklık 10 cm ulaştı sonrasında kaka yapma hissi geldi ve doğumhaneye alındım epidural olduğu için ıkınmak biraz zordu ama tek negatif yanı bence oydu ama başardım ve oğluşumu doğurdum şükür bu arada 36+2 de gelmek istedi kendisi şuan iyi çok şükür dünyalara bedel bir duygu size tavsiyem hep hareket halinde olun ve karamsar olmayın başaracağınıza inanın o duygu inanılmazdı bir daha o doğum anını yaşamak isterdim.. :)