Oykuaygun Bizimki 100cm boyu vardı beşiğin. Sepet beşik alacaksanız, 1 sene kullanamazsınız. Çünkü ortalama 7-8 ay olmadı en geç 9-10 ay gibi bebeklerin boyu sığsa da tutunup kalkma durumları başlıyor. Bana göre en mantıklı yatak olayı, park yatak.Büyüdükçe 4-5 aylıkken dönmeleri başlıyor,içinde oynayabiliyorlar.Diğer türlü nereye gidebilecekleri insanı şaşırtıyor 1 dk içinde 😂Oda filan zaten çocuğa anneye bağlı. Odası kolay ayrılan bebek de var, ayrılmayan da var.Bir de buna anne de hazır olmalı.
Bebeğin odasında en fazla dolap şifonyer olabilir,eşyalarını koymak için.
Mesela ben istemediğim halde o sepet beşikten kayınvalidem aldı.Oğlum kolikti, meme redleriyle savaştım.10dk uyusa bayram ediyordum ilk 6 ay.Beşiğe yatmışlığı 10 seferi geçmemiştir. Annem de büyüyen beşik almıştı şu sandıklı çekmeceli olanlardan.İlk 1,5 sene odasında yer kaplamaktan başka bir görevi pek olmadı.Boyum kısa,çocuğu uyutsam içine yatırırken uyanıyordu.Uyku eğitimi filan pes eden uzmanlarımız oldu 😂
Yani evdeki hesaplar çarşıya uymayabiliyor.
Şuan oğlum 2 yaşında,bi kaç öğlen uykusu hariç onda uyumadı.Bende odasını ayıramadım öyle 4-6 aylıkken veya yaşında filan.Hiç hazır değildim değildik.
Onları sattık,klasik altı kocaman bazalı bir tek kişilik 120×200 yatak aldık.Yanına ucuna korumalık taktım.Bazen oğlumla yattım orda.Kendi de yatıyor.Bazası da çok eşya topladı.
Park yatak güzelliği, köye ananeme gittiğimde katlayıp yanımıza alıp götürmüştüm.Eşimle tatile gittiğimiz de (covid yoktu) aldık yanımıza yatağı tertemiz.Şimdi gebeyim gene kullanıcam.