Evetttt her akşam girip takibini yaptığım doğum hikayelerine bir yenisini de ben ekleyeyim 🤗 En son kontrole gitmem 11.11.2020 çarşamba günü idi. Artık çok zorlanıyordum. Doktoruma da söyledim. Nst de hiç sancım da yoktu maalesef. Doktor en son 16.11 tarihine kadar beklerim gelmezse sunni sancı ile başlatırız demişti. O gün gittim yine yok sancı ve ben dayanamıyorum çok ağrım var deyince 13.11.2020 cuma gününe bana tarih verdi ve o gün sabah çok erken saatlerde hastaneye geldim. Gerekli işlemleri yapıp Doğum haneye indim. Orda ilk muayene de zaten 2 cm açılmam varmış🤗 sonrasında nst Felan derken saat 12.00 gibi sunniyi vermeye başladılar 🙈 ilk yavaş vermişti ebe sonra doktorum hızlandırn diyince 4 cm bian 10 cm oldu 😂 ebe en son kontrol edince 4 cm dedi ama benm ağrım çoktu birde nst bağlı yatıyorum 🤕 en sonunda kalktım ayağa ve sancı vurdukça ıkındım ayakta ebeye dedim geliyor bence Bi bakn 😄 bide baktı dedi hadi gel 10 cm olmuş bitti dedi Allaahhh dedim 😂😂 Ve 3 ıkınmada oğluşum doğdu. Herşey o an bitiyor zaten. Rabbim herkesin yardımcısı olsun ve sağ sağlim bebeklerinize kavuşun İnşallahh❤️