Epifenomen Tugce1803 evet ya tam istediğim gibi benim de her sorana öneriyorum. Tekerlekleri de çok kaşiteli duruyor öyle yanulmuyor bebeğim içinde hiç ağlamadı daha 27 günlük rahat etti
Tugce1803 Epifenomen ayy daha çok sevindim şimdi🤗ben daha doğum yapmadım, inşallah bizde o günlere geliriz😍
Epifenomen Rab111 şöyle söyleyeyim kızım kucağımda iken tek başıma tek elimle açıp kapatabiliyrum😌 çok büyük bir bebek arabası değil ama kullanımı kalitesi ve hafifliği muazzam 😌
Rab111 Epifenomen teşekkür ederim önerileriniz için ama benim yazdığım modelden kullanan hiç çıkmadı ☺️🙄