Canım benım evim etlik zübeyde hanıma 5 dk yürğme mesafesınde ama bi kre kontrle gittim inanılmaz kalabılım doktorlar asırı sınırlı dogum yapan arkadım o kadr sinirliker ki en ufak soru soramıyorsun dıyor ve sadece sezeryan olanların yanına refekatcı verılıyor ben SAMI ULUS BEŞTEPE ye gidiyorum ilk günden beri inanılmaz memnunum cok ilgililer bazen yer bulmakta zorlandıgım oldu onda da sabh erken gıdıp normal sıra alarak muane oldum gecen ay arkadasım dogum yaptı normal refakatcı aldılar yanına cok cok memnundu ben suan 37+4 oldjm allahın izni ile samı ulusta dogurcam