10 ay önce kurtaj oldum malesef ama geçmeyen sarı akintim var 6 aydır deniyoruz hamilr kalamıyorum akıntıda koku kasinti yanma yok doktor akintidan örnek aldı birşey çıkmadı fitil kullandim antibiyotik birsuru geçmiyor cinsel iliskide acı koku yanma vs olmadığı için normal diyorlar artık ama bu yüzden mi olmuyor bilmiyorum strese çok girdim bir ara tsh yukselmisti hemen düştü stres kaynaklı doktor kontrolundeyim hep 1 lerde çıkıyor sadece çok üzülüyorum.