Prensannnemm 38 haftalk hamileyim nişan falan gelmedi herkes te gelecek diye bişey varmı İlk gebeliğim merak ettim
sedanuratas Prensannnemm Nişan su sancı mutlaka biri gelir canım ❤️ benim ilk nişanım geldi ilk mesela kuzenimin ne nişanı ne suyu geldi sancı ile gitti doğuma 😊
Ftmm Prensannnemm canım benim de nisanım gelmıstı 40+5 den sonra ama suyum gelmedi onuda doktor patlattı. Dogum ıcın birinin gelmesi lazım. Bı de onemlı olan sancı in 5dk bir duzenlı olması