Bende iki kızımda ekşi tatlı fark etmez ama içim ekşiye daha çok gidiyordu bu gebeliğimde de aynı. şimdi 16 haftalığım yeni yeni tatlı hoşuma gidiyor hamile kaldımdan beri tatlı hoşuma gitmiyordu Buda kız dedi doktor bakalım bu hafta gitcem hayırlısı olsun ama gönlümden erkek geçiyor şükür iki kızım var iki meyveden de tatmak isterim