Kızlar normalde medicana da Rengin hanıma gidiyorum ilk baştan beri doktorumdu çok ta memnunum ama bir kaç hafta önce gece acile gitmek zorunda kaldım midemden dolayı sabah polikliniğe gelin bebeğin durumunda baktirdim dedi acildeki doktorum eşim rasgele bir doktora randevu almış gittik çok şükür bir sorunumuz çıkmadı gayet sağlıklı dedi ilgiside güzeldi doktorun Şehir hastanesinde ismi Bülent Doğan 20. Haftadan sonra detaylı ultrason için randevu alın diye bir doktor ismi verdi Perinatolog Fedi Ercan diye bir doktor daha önce detaylı ultrasonunuzu bu doktora yaptırdınız mi? Ilk gebeliğim detaylı ultrason hakkında bilgimde yok devlette nasıl yapılıyor ücretli mi fotoğraf cd veriyorlar mı bilgisi olanlar lütfen paylaşır misiniz. Özelde yaptıracam farkları neler olur acaba