Merhaba hanımlar bende Mart 2020de Sezeryan ile doğum yaptım. Sonra 40ımda hamile kalmışım tekrardan ama ben öğrendiğim zaman 3 aylık olmuştu bile. Şuan 30 haftama girdim. Piskolojim biraz bozuk sanki doğum piskolojisi sanırım. Nedense sanki erken doğum yaparsam diye korkuyorum. Yada doğum nasıl geçer diye. Doğumca ne olur diye düşünmüyorum bir şekil büyüyecek. Ama doğum aşaması benim için korkutucu niyeyse neden böyle oluyor bilmiyorum. Sanırım herkes erken hamile kaldın. Riskli dediklerini için onu piskolojik olarak kalmış olabilir çünkü doktorum birşey demedi. Herhangi bir risktende bahsetmedi yani bilmiyorum hiç tecrübeleli anneler yokmu?😕😕😕