Merhaba arkadaslar. Bende 8 senelik evliyim. Eşimle evliliğimizin 1. Senesinden sonra çocuk istedik. Ama denemelerimize rağmen hiç olmadı ve benim sürekli nerdeyse geçmeyen bir enfeksiyon sorunum vardı. Doktora ilk gittiğinde bunun tedavisiyle başladık. Ve bunun geçmesiyle çocuk tedavisine girdik. Ama hiç bir sorun cikmadi. 2 3 ay ilaç tedavisiyle yumurta geliştirici bunlarla denedik doğal yoldan ama malesef ki olmadı. Tabiki streste etkiliydi galiba. Çünkü çok kafama takıyordum. Sonra doktorum rahim filmi çekilmemi istedi. Ve çektirdik. Kanallarmda tıkanıklık vardı. Bunlar açıldı. Ve yine 2 3 ay ilaçla doğal yoldan denedik ve olmadı yine. Sonrasında aşılmaya kadar verdik ve bunu da denedik ama malesef sonuç yine hüsrandı. Bu süreç 2 sene kadr sürünce doktor ara vermemezi söyledi. Çok ilaç kullandığım için. Sonra bizde akışına bıraktık. Ama ne kadar da olsa insan stres yapıyordu ama sağolsun eşim bu konularda hep destek oluyordu. 2 3 sene kadar akışına bıraktık ama sonra yine çocuk isteği ağır bastı ve normal doktorlara gittik ve yine olmadı. En sonra artk bu sene tüp bebeğe karar verdik ve bu sürece girdik. Yine sorun çıkmayınca eşim ve bende hemen işlemlere başladık. Ve bir embriyo transferiyle Allah’ım a cok sukur istedigimiz olmus ve bebeğimiz bize tutunmuştu. Ve sonucu alasıya kadr da hiç bi zaman anne olamıyacağımı düşünüyordum. Ama Allah’ım nasip etti ve şuan 15+3 haftalık olduk. Ve ne kadr heyecanlı ve mutluyum ki kelimelerle anlatamam. Doğal yollardan olmadı belki ama ama Allah’ım nasip ettikten sonra herşey oluyor buna çok inanyrm. Ve isteyen herkese en kısa zamanda nasip olsun diye sürekli dua ediyorum. Isteyen her kim varsa Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın. Amin