Mutlumandalina
İlgili resmi yazıyı değerlendirirsek;
1- Canlı ders yapmayan öğretmenlere ek ders ücreti ödenmeyecek
2- Canlı ders yapan öğretmenlerin hafta içi ek ders hesaplamasını yapılırken maaş karşılığı dikkate alınarak yapılacak
3- Cumartesi ve pazar günleri yapılan canlı dersler maaş karşılığı dikkate alınmadan direkt ödenecek.
Ben ortaokulda çalışıyorum ve okul müdürümüzden direkt böyle bir açıklama gelmişti resmî yazı paylaşmışlardı. Ama anaokulunda durumlar nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️