mnh_ttl Size bir sorum olucak bugün 37+1 olduk normalde hep kabızlık ve zorlanma yaşadım ama bugün çok afedersiniz ishal oldum aynı durumu yaşayan var mı ? İnternette de doğum belirtisi diye geçiyor bu şekilde olup doğuran varmı
Mde2323 Bende erken doğum belirtisi olarak biliyorum ama yasamadim ayni haftadayiz bol bol dinlenin erken dogum gibi algilayip uzanirdim kesin:)