GAda Hanımlar 16+4 haftalığız kızım olacak Allah nasip ederse Mustafa taş takibindeyim Aralık başı hastaneye ödeme yapacağım Ocak ayından zam almayalım diye indirimli yada indirimsiz aldığınız fiyatlar nedir acaba