Zngn0435 Fatmanurkor94Geçmiş olsun öncelikle😊 Normal doğum mu yaptınız? Doğumunuzu ebeler mi yaptırdı? Odalar nasıldı ve ilgilenme nasıldı genel olarak tecrübelerinizi yazarsanız çok iyi olur.
zeynosum Fatmanurkor94 aman Allahım aradigim kişi sizsiniz sanırım 😅😅😅öncelikle geçmiş olsun bebeginiz hayırlı olsun normal doğum mu yaptiniz
Fatmanurkor94 Asliiiiiiiiii42 hepsı cok iyiydi ama kadın dogumda asıstan doktor gelıyor mecburı bır durum olmadıgı surece
Asliiiiiiiiii42 Zngn0435 bana arkadaş söyledi de doğum esnasında şancı çekerken yanınıza eşiniz isterseniz girebiliyormuş doğuma almıyorlarmış tabiki sadece şancı çekerken alıyorlarmış ilgi alaka güzelmiş ve odalar konforluymus tek sıkıntı bagizi odalarda 2 veya 3 kişi kalabiliyormuş bence o kötü bana böyle söylemişti arkadaşım
Fatmanurkor94 Zngn0435 tesekkur ederim evt ebeler yaptırıyor dogumu ama dogum uzar veya zorlanma durumu cok olursa doktor da gırıyor doguma
Fatmanurkor94 Zngn0435 odalar cok ıyıdı benım sansıma gelen odada dus alanı sancı cekerken yurumek ıcın buyk bı oda plates topy fılan vardı yanımıza yakınları kısa sureli alıyorlar ama her ihtiyaçımızı hemen yakınlarımıza soyleyıp getiriyorlar bebegı yanımızda giydiriyorlar ebeler sansıma cok ıuı geldı
Fatmanurkor94 Asliiiiiiiiii42 sancı odaları tek kişilik yada bana oyle denk geldi kaldığımız odalar 2 kısılık ama ziyaretcı almıyorlar hıc sorun olmadı oda benım için
zeynosum Fatmanurkor94 sancı sürecinde kendi odamızda mi oluyoruz yoksa herkesin bir arada olduğu ortak bir alan mi var?doğum sürecinde sadece ebeler mi var doktor da oluyor mu?doğumdan sonra dikişleri falan ebeler mi yaptı?sancı sürecinde eşim de yanımda olabilecek mi
Fatmanurkor94 Kızlar ebeme sordum zeytin yagı getırsem kullanır mısın diye kullanırım dedı Allah razı olsun cok cok faydasını gordum kılolu bı bebegı az bı dıkısle atlattım kesmeyeceklerdı ama bebek cıkmayınca mecbır kestiler
Fatmanurkor94 zeynosum kendi odanda oluyorsun sancı cektıgın odads dogum yapıyorsun esım sadece dogumdan sonra bebegı gormek ıcın girdi ama ablam vardı 2 3 kere girmesine ızın verdı ebem dogumu ebe yaptırdı mecbur kalmadıkca doktor gırmıyormus dıkısı de ebe yaptı
zeynosum Fatmanurkor94 çok teşekkür ederim Allah razı olsun çok sordum size.bebisinize ve size sağlık diliyorum.insallah bende sorunsuz bir şekilde yavrumu kucagima alabilirim
Fatmanurkor94 zeynosum rica ederım aklınıza takılan varsa sorabilirsiniz bende cok merak ediyordum herkese sorardım ama dedıgım gıbı normal dogım olursa kesinlikle zeytınyagı ve meryem ana otu kullanın
zeynosum Fatmanurkor94 ilk dogumum normal olmuştu.bu ikincisi inşallah.perine masajini talep edince uyguluyor mu ebeler şehir hastanesinde
Fatmanurkor94 zeynosum dogum sırasında zeytın yagıyla yaptı benm ebem ama ben ıstedım sızde bı sorun her ebe kabul eder mı bilmiyorum