ZehraM2 yok ben bu olduk, bittik, cocuk zor, uyku istiyorum falan gibi surekli serzenisleri sevmiyorum oyle de olmam insallah. Eskisi gibi olurum en kotu diye kendimi motive ediyorum. 6. Aya dogru giderken bu kilolarda olabilecegimi de dusunmuyordu kimse ama cok sukur 1 kg falan aldim, kusup fenalasmadim, gayet normal de olabiliyormus bazi seyler