MihricanA Arkadaşlar benden sonra hamile kalan arkadasim 20 haftalik olmus ne ara oldu diye düşünüyorum benim sanki günler hiç geçmiyor 31+3 üm hele su son 3 gun 3 hafta gibi geçti 😂 Cok sıkıldım oğluma kavuşmak istiyorum artık
Cemrreedemirci MihricanA al benden de o kadar. Millete bakıyorum 3 aylık gebe bi bakıyorum doğurmuş. Maşallah tabiki ama benim geçmiyor zaman. Onlar bedelli yapmış ben 24 ay yapmışım gibi bir his… 25+1 takıldı kaldı ☺
Ozdmrkbraa MihricanA bana da zaman çok hızlı geçiyor millet bana daha doğuramadın mı diyor oysa ki daha 33+4 haftalığım bunu diyecekleri bişey de yok ama 😂
Aynurr16 MihricanA bu ben 😂😂😂 arkadaşımla aramda 10 hafta vardı o doğurdu kırkı çıktı benim hiç geçmiyor zaman kaldım 34. Haftada
Aytelf2012 Bana 18 gün kaldı ve hiç gecmiyor artık zaman geldikce hem korkuyorum hem heyecanlanıyorum kızımda da sezeryan oldum ama bu sefer ameliyattan korkuyorum
MihricanA Ozdmrkbraa Bana da soran oluyor hatta anneme bile soruyorlar dogurmadi mi diye 😂 Bende geçmiyor zaman 31 de takılı kaldik😂
Ozdmrkbraa MihricanA bakalım bende zaman hangi haftada duracak son 99 dan sonrasının önüne geçemedim 😂
busbus35 Son 4 haftam kaldı ama zaman hakiketen damla damla akıyor geçmez oldu haftalar günler dakika lar. 😇🙏😁vallahi anlamadim gitti hergun anneme gidiyorum zaman geçsin diye karşı apartmanımda evden cikmazlar genede zaman geçmiyor ya
MihricanA busbus35 Bizim bahce var oraya gidiyoduk simdi havalar soğudu oraya da gidemiyoruz vakit öldürecek hic bisey yok😂
aysenur_3460 MihricanA katılıyorum canım sana benimde 31+2 zaman geçmiyo ya bende bi an önce kızıma kavuşmak istiyorum🥰🥰