Hamilebirisi_ 6+1, keseyi ve bebeği 5+5te gördük, bulantılarım oluyor arada, gögüslerim hassas, çok uykum geliyor uyanamıyorum resmen, birde bu akşam avuç içi kadar kanamam oldu acile gittim proluton iğne yaptılar ama içim hiç rahat değil düşük mü yapacağım yoksa yerleşme kanaması mı bilmiyorum, doktorumu aradım telaşlanma yarın gel dedi😔