Kızlar öncelikle merhaba 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗kızlık soyadımı oğluma ikinci isim olarak koymayı düşünüyorum kendim de kimlikte kullanıyorum kızlık soyadımı . Oğlumun adını deniz düşünüyoruz ikinci isim de yani kızlık soyadım tunç yani deniz tunç sizce uyumlu mu olur mu saçma mı ilerde zorluk Yaşar mı kafam karışık babamdan bir parçası olsun diye istiyorum biraz da babam ben 6 yaşındayken vefat etti adını abim koydu oğluna o yüzden adını koymuyorum fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler 😊