Astadavistabeybi valla ilk gebeliğim de de kuduruk du doğdu haala kuduruk ikinci gebelikte. De bebeğim durdudigu yerde durmuyor hala buda abisine benzicek kesin hiç sakin bir beebk ddgil ❤️ 😁❤️ 🙏 🤰 ayrıca ilk doğan bebegim 4 aylıkken sürünüyor du emekleemeye 5 ayın sonunda başladı 8 aylıkken ayakta 40 saniye kadar yürümeye başlamıştı 1.5 yaşında cisi öğrendi sünnetten snra 😁yani ben ce gene.kudurul olacaklar 😁🙏 hazırla kendini