ysfali06 Eda1201 özellikle belden alt yanınızı sıcak tutmanız lazım ben kalın tayt üstüne eşofman giyiyorum ayağıma da çorap patik terlik bide üstüne battaniye örtüyorum anca böyle çözüm buldum 🤷♀️
Nuray23 Ben ayagimdan corap ve patigimi . Icimden atletimi ve hirkami eksik etmiyorum gun icerisinde otururken uzanirken mutllaka ustume bi battaniye aliyorum. Usuyunce gaz agrisi cok oluyor 👍