Babyboy3435 hic bisicik olmuyor kamburunu cikartiyon igneyi yapiyor anestezi uzm. Bi sokarken irkildim uyardi sakin bozma pozisyonunu diye bozmadim bende. Sorular sordu ayaklarin karincalastimi,sicaklik geldimi vs vs okey verdikten sonra yatirdilar. Tekrar dokundular his varmi fln diye yok dedim. Ameliyata basladilar hissediyormusun fln diye gezindiginizi hissediyorum dedim normal o dediler. Sonra zaten bebisimi cikarttilar💕😊 sadece son artik dikis olurken midem bulandi ogurdum. Normal dediler. Mide bostu allahtan son dk sezeryani oldugu icin. Korkma yani duani et saglikla alayim kucagima cikayim de allahin izniyle atlatirsin💕😊