Merveacar97 Kızlar 33+1 deyım adet olmadan agrım olurdu bacaklarıma vururdu suan 1 haftadır aynısı oluyor tabı durulmuycak kadar sıddetlı degl ama agrım var normal mı sızce sıcak su torbası koydum ayaklarıma
ilkim_55 Benim de öyleydi. Şimdi hamileyim ama her adet günüm geldiğinde o ağrı oluyor. Anlıyorum ki regl dönemimdeyim. Ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum kendimi sıcak tutuyorum.