Ecofinto Merhaba kızlar. 37. Haftayı doldurduk. Dün gece normal uyuduktan sonra uyandığından beri sol kaburgam sanki kırılmış yara olmuş gibi ağrıyor. Hareketim kısıtlandı, öksürürken bile çok canım acıyor. Yaşayanlarınız var mi ? Geçer mi 😭
Salser1985 Ecofinto ben 35 haftaya giricem 1 aydır filan yemek yiyince ve ara ara kaburga ağrısı çekiyorum
Elfynsmr Ecofinto beeeen 😢 bi haftaya yakındır sol kaburgam ağrıyor yok böyle bir ağrı ya gülerken otururken yatarken hele dönemiyorum öyle tıkanıyorum acısından. Bebek yukarı çıktığı için normal bir durum ama acısı berbat 🤦🏼♀️
Ecofinto Salser1985 yeni oldu ya 😔 resmen acıyor sabahtan beri geçmedi hiç. Bebişin ayakları var galiba ☺️