arkadaşlar sezeryan doğum yaptım 5 gün önce doğumdan sonra atoni diye kanama geçirdim ölüyor dum neredeyse karnıma masaj yapıp hep bastırarak içerdeki parçaları çıkardılar kanamadan çok kötü oldum şimdi evdeyim ama bugün karnım şişiyor ufak ufak kanamam azaldı normal mi yaşayan var mı?