Yenigebe9 şöyle anlatıyım canım benimkide ebe heralde pek görüşmedim açıkcası gebelik kaydı için gittim ben ilgilenicem seninle dedi neyse kaydımı falan yaptı. Doktorumu sordu söyledim o ayrıldı yerine doktor gelicek bekliyoruz dedi iyi dedim. Sonra d3 damla falan alıcaktım gittim doktor olmadığı için bana bilgisayar ve ilaç vermiyorlar ancak doktor gelince veririm diyor. Ona kafam takıldı. Doktor atanmasını mı bekleyeceğim ben bişey almak için 😃