cansutnc54 Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim bugün karnımın altın da inanılmaz bir acı var daha önce yaşayan var mı sebebi ne olabilir?@
61Aysen cansutnc54 suan 33 haftaligm 2.3 gndr ayni şey bndede var kuck kück doknrulr olmş bnde onlar galiba sizde gobegnz altina bakn bisy cikms olablr veya catliyodr catlarknde acimsti bnm cok asiri olmasada catlagm da oldu birz
dermus cansutnc54 ben 23 haftaligim, benim simdiden karnimin ici aciyor. Normal bir durum ama benim erkenmi acaba bilemedim.
cansutnc54 61Aysen üstünde çatlaklar var ama altına bakmamıştım çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için😊
61Aysen cansutnc54 bnmde gobegm altinda catlk oluştu bantolonun beli gizliyo🙂üstte bakinca hic yok ama alt kismnda vr aynayla görüyorum bnde gobegmi yukarı gerdirp bakamiyrm malum😂
Yesilimmm Benımde olmustu doktorum telefonda morluk yada şekil bozukluğu varmı dedi yoksa gerilmeden kaynaklı gecer demişti