Kızlar merhaba merak ettiğim bir konu var. Burda bir çok kez ovülasyon testiyle gebeliğini öğrenen arkadaşlar gördük okuduk. Merak ettiğim ovülasyon testinde negatifi yani silik çizgi gördüğü halde yinede hamile olduğunu öğrenen var mı? Ovülasyon negatif olduğu halde sonrasında gebelik testi pozitif olanlar var mı acaba?