Huden kuvezde kalma ucretini devletin karsiladigini biliyorum ama Allah korusun gerek olursa dogumu da kuvezi iyi olan hastanede yapayim diye dusundm aninda mudahale filan iyi olur diye ne bileyim kafamda tonla sey dolaniyor ister istemez. Bakayim insallah soylediginiz hastanelere. Size hem cok gecmis olsun hem hayirli olsun 😊