Kizlar en sonunda bende dogurdum.😊sira banada geldi.
Pazar gunu gunduz 2 de suyum geldi. Oncelikle ben anlayamadim yani bilmedigimden. Sonra uzerimi degistirdim onada ara ara sızıyordu. Bez koydum o da islandi ama hic sancim yokdu. Sonra o aksam hastaneye gittim. Hastanede de dogan cocuga bakmaya 5 gun boyunca dpktor yokmus. Mecbur baska bi hastaneye yolladilar. Apar topar oraya gittik. O haftaki nobetci doktor da iyi bi doktor degilmis. Mecbur o gece yatisim yapildi pazartesi sabahi acilmama bakildi. Acilmam yokdu ama suyum geliyodu. Ultrasona bakildi bir bardak kadar azalmis ama 24 saat icinde doguma alinman lazim dedi. Gunde 10 kere sordum bugune kadar. Acaba normal mi olcam sezeryanmi olcam. Suni sanci wermiolar ilgilenmekde yok. En sonunda dun gece ailem dayanamadi beni hastaneden cikartmaya geldiler. Ordan ozel hasteneye geldik. Hemen muayene ettiler. Yatisim yapildi. Sabah doktorum geldim. Nst sonuclarima bakti. Cocugun kalp atislarinda düsüs gordum dedi. Ultrasona sokcam sonra doguma alcam dedi. Sonra odasina cagirdi muayene icin. Suyun tamamiyla bitmis. Acilmamda yokdu. Cocuk kordona dolanmis dedi. Suni sanci wersem dayanamaz dedi. Ilk firsatta beni sezeryana aldi. Cok sukur biraz sancim war ama o sag saglim yanimda ya artik daha ne denilebilir ki 😊😊 baya uzun oldu ama lac gundur ne cekdigimi bi ben bilirim. Iyi okumalar. Darisi basiniza insallah