esraaarslan ben sezeryan oldum canim genel anesteziyle müthiş birseydi valla ne ağrı ne sızı yaşadım. Normalde sezeryana girenler 1 saatte çıkıyor benim 17.05de ameliyatım basladi 17.11de bebişim doğdu 17.16da çıktım odadaydim yani 12 dakikada doğurdum. Zaten 6 cm açılmışım ama fark etmedim bol bol rezene çayı ve hurma yemistim bir gece önceden ama gel gör ki bebeğim tersti zaten normal doğum yapamıyordum boşuna yemişim😂