Naturelmom Kızlar yavaş yavaş suyum geliyor ama sancı henüz başlamadı meryem ana otunu ne zaman koyucam acaba..
Arifcaninannesi Naturelmom cnm bence hastaneye gitmeden önce koy eğer hastanede koyma şansın varsa yakının senle gelecekse onada verebilirsin koyması icin
Busrakaymak Ne işe yarıyor acaba Meryem ana otu nasıl yapmak gerekiyor bende 37+2 39 da normal doğum yapmak istiyorum inşallah