Gd1992 neden yapmayasınız. Doğum denilen olay her kadının fıtratında olan bir şey. Doğum beynin ya da ruhun işi değil tamamen bedenin işi. O yüzden hep olumlu düşünün. Canı cok az olan bir kuzenim vardi, ayağını bi yere çarpınca ağlardı saatlerce cok nazliydi( gercekten aşırı aşırı) ve normal dogum yapti. Hala ne kadar zor oldugunu anlatir ama onun kadar panik, kendi canini seven bi insan yaptıysa neden bizler yapamayalım diyorum ben