songul1405 Merhaba kızlar, iki gündür yirmilik dişim çok ağrıyor. Dişçiye gittim çekmemiz gerekiyor dedi :( yarın doktorumla görüşeceğim. 29 haftalık hamileyim ve çok korkuyorum. Çektiren oldu mu hamileyken? Sıkıntı oldu mu :(
Sen1meleksin songul1405 yaaa bende yaşadım ama hiç bişey yapamadım korktum kendim bişey olur bebeğime diye sadece parol yurtmuştum çektim ağrıyı cok zor ya gecmiş olsun canım
ExcitedMom songul1405 ben doktoruma dişçiye gitmem gerekiyor ne zaman gideyim dedim 3. Aydan sonra gidebilirsin dedi 3 ayımın dolmasını bekliyorum çekimde var dolguda var hamilelikte yaptıramazsın gibi birşey demedi sizde sorun ama çekilecek bi agrı değil iyi bilirim
baobei songul1405 bildiğim kadarıyla ikinci trimesterde diş tedavisi yapılıyor doktorunuza danışın derim. Tedavi edilmeyen dişler daha büyük sorunlara sebep olabilir.
Gayeninannesiyesim songul1405 Valla benimde kanal tedavisi yaptırmam lazımdı kendi doktorumda dişçi de pek yapmak istemedi 27 haftalıktim o zaman 9 gün dış ağrısı çektim özellikle geceleri daha yoğun olurdu ağladım yerimde oturamadim bekledim hep 9 gün sonra geçti inşallah doğuran kadar bidaha ağrımaz yani ağrı kesici falan ise yaramıyor mu 3.trimesterde riskli olabilir diye biliyorum
songul1405 Sen1meleksin Parol da içtim ama geçirmiyor ağrıyı. Çok teşekkür ederim. Senin geçmiş miydi kendiliğinden? Nasıl halloldu canım?
Sen1meleksin songul1405 iki haftaya yaklaşmıştı denemediğim kalmadı tarcın koydum ama en iyi buz tutuyordum soğuk uyuşturuyordu
N7rmn @songul1405 ben 20 ilk diş çektirdim canım ama 12 haftalıktı çekim olduğu zaman . Senin haftan da durum nasıl olur bilemem onayı doktorunun vermesi gerekiyor dişçi öyle çekiyor zaten. Allah yardımcın olsun çok kötü diş ağrısı 😔😔😔
Htc-pla 24 haftalik hamileyim bende ve 4-5 gun once doktorumla gorustum 20 lik disim den dolayi ozelikle geceleri siskinlik oluyordu ve agri veriyordu ceneme bugazima vurdu ama kesinlikle tavsiye etmiyorum son radedeysen yaptir dedi icime sinmedigi icin dayanmaya calisiyorum suan hafifledi kendiliginden ama agrisini cekiyorum bende hala 🙁gecmis olsun
Tugbaayaz_01 Merhaba canım öncelikle geçmiş olsun bende 1 ay boyunca 20 lik diş ağrısı çektim bi gece dayanılmaz olunca özele gittim çektirdim hiç bir sıkıntı da yaşamadım 4 aylıkken cektirmiştim şu an 24 haftalığım iyiki de çektirmiştim