Kvsr-klm Arkadaşlar çok şiddrtli karın agrım var sabah küstüm. Bişry yiyemıyorm dogru dürüts karnımın agrısından niye olur üşüttüümmü acaba 16 haftalıgım 🙁
Zeysal Kvsr-klm canım ihmal etme git doktoruna . İnşAllah bir şeyin Yoktur ama için rahat etsin , benim de 20. Haftada anlamsız bir karın ağrım vardı sonra maalesef rahim ağzı yetmezliği çıktı o yüzden ihmal etme.