Burciin19 Minnaki_beklerken ben owlinin kundağını aldım dışarı çıkartırken giydirmek için yenidoğanda kozmonot tulum kullanışlı olmaz dediler post açmıştım sizde bakın isterseniz çok kalın ve yumuşacık
Minnaki_beklerken Burciin19 beni postunuza etiketleyebilir misiniz soeun olmazsa. Ben de tereddut ediyorum kozmonot yenidogana olur mu olmaz mi diye.
funda84 Minnaki_beklerken bende çok araştırdım.Owli den aldım bende yumuşacık artı yorumları çok iyi bakmanızı tavsiye ederim.
prensesim35 Ecepinar kışın çok çıkacağımı sanmıyorum canım sonradan düşündüm ev sıcak olacak fazla kalın giydirmem sanırım
senginda prensesim35 Gerçekten çocuğunuza bunu mu almayı düşündünüz? Pullar, polar kumaş içinde bebek rahat eder mi sizce? pamuklu, sade ürünler dururken bu gösteriş merakını hiç anlayamadım cidden..